Cârnații Volkswagen, cel mai vândut produs al gigantului auto german!

cârnații Volkswagen

Te-ai fi gândit la asta? În 2024, gigantul auto german a stabilit un nou record de vânzări pentru… cârnații Volkswagen!

Potrivit unui purtător de cuvânt al VW, anul trecut, în cantine și supermarketuri s-au vândut un număr record de 8,552 milioane de unități din linia proprie de cârnați a grupului auto german, depășind cu peste 200.000 de unități precedentul record, stabilit în 2023, transmite DPA, citată de AGERPRES.

Prntre cârnații Volkswagen se numără și renumitul currywurst – un cârnat feliat acoperit cu pudră de curry și ketchup care este servit adeseori pe o farfurie din carton alături de chipsuri. De altfel, currywurst este dintre una cele mai deosebite varietăți de cârnați din cele circa 1500 existente în Germania, având chiar și o zi națională ce îi este dedicată.

Cifrele privind vânzările de cârnați au fost publicate într-un mesaj intern trimis angajaților Volkswagen și postat de consiliul de întreprindere al companiei.

„Cu peste opt milioane de cârnați Volkswagen Original Currywurst vânduți, sărbătorim un nou record de vânzări”, a scris directorul de resurse umane de la VW, Gunnar Kilian, într-o postare pe LinkedIn.

Spre deosebire de vânzările din ce în ce mai înfloritoare de cârnați, vânzările de vehicule ale Grupului Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa, au scăzut cu 2,3% în 2024, până la 9,03 milioane de modele, aici fiind incluse toate mărcile din portofoliul grupului, care pe lângă VW include și Audi, SEAT și Skoda.

În 2024, VW a vândut 8,5 milioane de cârnați, comparativ cu aproximativ 5,2 milioane autoturisme și utilitare cu marca VW. Cu alte cuvinte, cârnații Volkswagen au devenit de departe cel mai bine vândut produs pentru marca VW.

Reprezentanții companiei spun că noul record de vânzări se datorează noilor sortimente precum hot dog-ul lansat în 2021, din care anul trecut au fost vândute aproape 2,18 milioane de unități, în timp ce clasicul VW currywurst s-a vândut în aproape 6,317 milioane unități. Din acest motiv, compania se gândește să lanseze și alte sortimente de cârnați.

„Se lucrează deja la noul nostru produs de succes Currywurst’”, a dezvăluit directorul de resurse umane de la VW, Gunnar Kilian,
Currywurst-ul VW a fost introdus în 1973 și este vândut la cantinele din cadrul uzinelor VW. Însă cârnații marca VW sunt disponibili și la multe supermarketuri din landul german Saxonia Inferioară, unde VW își are sediul, precum și multe din marile sale uzine.
Currywurst este produs la o măcelărie proprie a Volkswagen și figurează inclusiv în registrul de inventar al produselor VW cu un număr propriu de serie: 199 398 500 A.
Nu demult, acest sortiment de cârnați a declanșat o adevărată dezbatere politică națională, după ce în 2021 Volkswagen a decis că meniul de la cantina angajaților nu trebuie să conțină carne. În replică, fostul cancelar german Gerhard Schroeder a criticat decizia ca un atac la tradițiile germane.

„Currywurst cu cartofi prăjiți este unul dintre batoanele energizante ale unui muncitor calificat în producție”, a susținut Schroeder, care este născut în landul german Saxonia Inferioară. Ca urmare a criticilor, în 2023, compania a reintrodus cârnații Volkswagen în meniul cantinelor, relatează DPA.

Picture of Ciprian Voinea
Ciprian Voinea

 NOTĂ  Imaginile folosite au caracter ilustrativ. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 ATENȚIE!   Orice comentariu trebuie aprobat de un moderator, de aceea pot apărea întârzieri în publicarea lor. Ne rezervăm dreptul de a respinge sau a șterge parțial acele comentarii care nu respectă o conduită civilizată sau sunt contrare normelor legale de comunicare în spațiul public.

Cele mai citite în ultimele zile

PUBLICITATE

Banner KWS

© AGRO TV 2025 | Toate drepturile rezervate | Este interzisă reproducerea integrală sau parțială, ori distribuirea conținutului, fără menționarea sursei.