15 aprilie 2021 - 19:43

Cum se convinge tineretul sa consume carne de porc

O nouă campanie digitală din Danemarca dorește să convingă tineretul să consume carne de porc. 

În ultimii ani, carnea de porc a început să piardă teren cu consumatorii tineri, care se concentrează din ce în ce mai mult pe alimentele ușoare, delicioase și sănătoase. Un număr tot mai mare de tineri consumatori nu echivalează cele trei criterii mai sus menționate cu carnea de porc, dar o nouă campanie își propune să contribuie la schimbarea acestui fapt.

”Cu această campanie la nivel național, dorim să le arătăm tinerilor consumatori că și carnea de porc poate fi inclusă într-o masă modernă de alimente în viitor. Vom face acest lucru în primul rând inspirându-i să folosească carnea de porc în moduri în care este posibil ca ei să nu se fi gândit.” spune Mette Færch, vicepreședinte Marketing și Inovare la Danish Crown Foods.

Punctul inițial al efortului este noua serie de programe „Porcul cel mai delicios din Danemarca”, realizată de Danish Crown în colaborare cu TV2. Programul poate fi văzut pe TV2 Play, iar conceptul îi are ca și protagoniști pe bucătarii Louisa Lorang și Casper Sobszyk, care concurează pentru a crea cel mai delicios fel de mâncare din Danemarca cu carne de porc, pe baza tăieturii selectate care li se oferă. Apoi, vânătoarea continuă pentru celelalte ingrediente ale felului de mâncare, pe care trebuie să le achiziționeze singuri din zonele locale.

– Sperăm că programul poate ajuta să inspire în special numeroasele familii cu copii să facă mâncăruri sănătoase și ușoare cu carne de porc și că ne putem concentra asupra modului în care carnea de porc poate face parte dintr-o tradiție alimentară mai sănătoasă și mai ecologică, spune Mette Færch.

Pe lângă programul de pe TV2, campania conține și diverse elemente de marketing digital. În special pe rețelele sociale, vor fi publicate scurte videoclipuri de la „porcul cel mai delicios din Danemarca” și vor exista, de asemenea, o serie de anunțuri de tip banner pe diferite platforme digitale, cum ar fi TV2, TV3, Discovery și Youtube. În plus, Danish Crown colaborează, de asemenea, cu producători de opinie cunoscuți, care vor contribui la răspândirea mesajului despre potențialul porcului și vor exista lucrări active cu diverse activități în magazin.