Un preț la raft, altul la casa de marcat, este dilema cu care s-au confruntă nu de puține ori mulți dintre consumatori. Legea protejează consumatorii, dar câți dintre aceștia au curajul să facă o plângere la Protecția Consumatorului?
Locuitorii din județul Arad se plâng de nedreptatea prețurilor din magazine. Pe un site de socializare, o aradeancă sub anonimat și-a arătat indignarea cu privire la discrepențele de prețuri din magazine, conform aradon.ro.
„Pe cutie scria 86 lei și la casa îmi cere 91 lei. Când i-am spun de preț, mi s-a spus că îi pare rău dar era prețul vechi, pe care îl rupe de pe cutie. Păi cum adică prețul vechi?!?! Săptămâna trecută era tot 86 lei si acum e 91 de lei, când pe cutie scria clar 86 lei. Nu e corect față de clienți”, își povestește întâmplarea arădeanca.
Comentariile au venit năvală, afirmând că astfel de incidente au devenit o normalitate normalitate în județul Arad.
„Diferențele de preț raft/casă de marcat sunt încadrate ca fiind acțiuni înșelătoare, deoarece induc în eroare sau sunt susceptibile a induce în eroare consumatorul mediu, astfel încât în ambele situații, fie îl determină, fie sunt susceptibile a-l determina pe consumator să ia o decizie de tranzacționare pe care altfel nu ar fi luat-o, chiar dacă informațiile sunt, în fapt, corecte în raport cu unul sau mai multe dintre următoarele elemente: prețul sau modul de calcul al prețului ori existența unui avantaj specific al prețului. Fapta încălcă prevederile art. 6, alin (1) lit. d, din Legea nr. 363/ 2007”, au explicat reprezentanții OJPC Arad pentru aradon.ro.
2 răspunsuri
Practica veche în România una la raft, la casa altceva, comerț România, nici intr-o tara europeana nu găsești asa ceva.
Vedeți la lidl am făcut și fotografii au sărit pe mine sa spună că nu am nevoie sa fac fotografii în magazin.
Eu am spus sa cheme ei poliția.