O comunitate virtuală în care se oferă, se caută şi se cumpără produse direct de la producători a fost înfiinţată pe Facebook de o tânără din Constanţa, mamă a doi copii mici. Ioana Moroşanu vrea să-şi crească pruncii sănătos, nu cu hrană de la hipermarket, potrivit adevarul.ro
„Ştiu că sunt mulţi fermieri şi ţărani care au gospodării frumoase si productive. Vrem să consumăm produsele din ţara noastră bogată“, spune Ioana, fondatoarea grupului „Ţăranii dobrogeni“.
„Ţăranii dobrogeni“ a apărut la 8 aprilie, după ce Ioana a decis să facă mai mult decât să discute cu prietenele ei „ce bine ar fi“ dacă ar exista un astfel de grup. Astfel că tânăra întreprinzătoare a luat iniţiativa şi a creat singură acest grup. Vestea a mers din om în om şi la o lună de existenţă, „Ţăranii dobrogeni“ numără aproape 14.000 membri. Succesul a luat-o până şi pe Ioana prin surprindere.
„Oamenii intră acolo şi postează detalii, poze, adrese şi date de contact pentru tot felul de alimente – fructe, legume, lactate, ouă, carne, prăjituri de casă sau chiar articole de îngrijire corporală artizanale. Eu nu mai folosesc alt fel de produse decât de pe grup. Sunt toate naturale, făcute de producători locali. Ei trebuie susţinuţi de noi toţi. De ce să cumpăr de la supermarket mâncare injectată şi făcută doar să arate bine? Prefer gustul adevărat al fructului cules din pom de mâna gospodarului“, spune Ioana. (Sursa: paginadeagricultura.ro)
Târg ţărănesc pe Facebook. Piaţa virtuală cu produse naturale, direct de la producător
Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.