Românii consumă tot mai multe sucuri din fructe

Un producător din Bucovina a raportat o cifră de afaceri dublă față de cea de anul trecut.
sucdemere
Producătorul Profructta a vut în primul semestru din 2016 o cifră de afaceri de 44.000 de euro. Sumă este dublă în comparație cu cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. Afacerea familiei Macarescu a crescut datorită diversificării ofertei de produse, dar și a rețelei de distribuție.
Sucul de mere a adus 46% din încasări, vanzări semnificative generând și sucurile mixte din mere și vișine, mere și cireșe, mere și pere. Ascensiunea a fost posibilă pentru că produsele Profructta sunt acum disponibile în hipermarket-urile Cora, Auchan Pitești, patiseriile Paul, cafenelele Ted’s, rețeaua 1 Minute, ceainăria Cameră din Fată, în anumite săli de fitness și spa-uri, dar și în alte locații de tip cafenele, cluburi și hoteluri.
”Din 1 iulie suntem prezenți și în rețeaua de magazine Mega Image. Sticlă din sticlă de 0.5l este cel mai apreciat produs al nostru, având un volum de 30% din cifră de afaceri”, a declarat directorul general al Profructta, Andreea Mureșeanu.Societatea care își are sediul la Câmpulung Moldovenesc se așteaptă că anul acesta să înregistreze vânzări în valoare de 100.000 de euro.

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole