Revolutia digitala. Reteta succesului in agricultura

Semeni profit, culegi cash. Momentul deciziilor pentru sezonul următor

Indicatorii economici globali arată că agricultura este un domeniu în continuă expansiune. Fără a surprinde pe nimeni, factorii ce au contribuit decisiv în această evoluție fulminantă au fost în primul rând de ordin climatic și de utilizare durabilă a resurselor mondiale. Cu toate acestea, dacă până acum fermierii căutau soluții pentru alocarea eficientă a acestora din urmă, nevoia de hrană a populației globale în creștere a impus un ritm accelerat și scurtarea anului agricol. În prezent, fermierii nu trebuie doar să producă mai mult cu mai puțin, ci și mai repede. În același timp, ca în orice business, este obligatoriu să facă și profit pentru a rezista pe o piață internațională competitivă.  

Digitalizarea agriculturii reprezintă un pas firesc în agricultura mare. Unii dintre cei mai mari fermieri din lume declară în presa internațională că datele sunt noua monedă de conversie în agricultura viitorului. Se estimează că, până la jumătatea anului 2020, acest sector va produce miliarde de dolari anual.  

Deși piața autohtonă este structural diferită, întrucât este creată din ferme de dimensiuni mici, care practică agricultura de subzistență, România continuă să fie unul dintre cei mai importanți jucători europeni din domeniu, cu o suprafață cultivabilă de 3,6 milioane de hectare. Comparativ cu 10 ani în urmă, fermierii români au reușit să-și îmbunătățească performanța considerabil, fiind în top 5 țări cu cea mai mare rată de creștere a productivității. 

Cei mai mulți dintre aceștia au făcut un pas curajos în adoptarea cu rapiditate a soluțiilor digitale și a tehnologiilor noi, precum Climate FieldView, care este construită astfel încât să colecteze direct din teren și să analizeze instant date multistrat prezentate pe un dispozitiv mobil – smartphone și tabletă – sub forma unor hărți, rapoarte și comparații ușor de înțeles. 

Dacă până acum se lucra la hectar, iar o problemă precum o boală a culturii era descoperită la pas în teren, acum toate informațiile sunt precise, oferind fermierilor o perspectivă completă asupra fiecărui metru din parcelă. Climate FieldView are capacități complexe de a genera hărți de semănare, de fertilizare și de tratament în funcție de particularitățile din teren, pentru ca la finalul anului agricol să fie emisă o hartă detaliată a productivității. 

Accesul la aceste date vitale despre cultura lor le permite fermierilor să ia cele mai bune decizii de business. Utilizarea Climate FieldView, alături de o genetică avansată și alți factori favorabili din teren, pot aduce rezultatele financiare pe care le doresc fermierii din întreaga lume. 

Despre The Climate Corporation

The Climate Corporation, o companie subsidiară a Bayer, este alături de fermierii din întreaga lume, contribuind la creșterea productivității în mod sustenabil cu ajutorul instrumentelor digitale. Platforma de agricultură digitală integrată, Climate FieldView, pune la dispoziția fermierilor o suită completă și conectată de instrumente digitale. Aducând laolaltă o colecție de date din teren, modelare agronomică avansată și monitorizarea locală a vremii în soluții simple pentru mobil și web, platforma Climate FieldView le oferă fermierilor o înțelegere mai profundă a terenurilor pentru ca aceștia să poată lua decizii mai informate pentru a-și spori randamentul, maximizând eficiența și reducând riscurile. Pentru mai multe informații, vizitați www.climatefieldview.ro, urmăriți contul companiei de Twitter, @climatecorp și pagina de Facebook, Climate FieldView România.

Citește și

Comentariile sunt închise