Răspunsul Lidl România după ce a fost amendat de ANPC: sănătatea și siguranța clienților sunt prioritare pentru noi!

Oficialii Lidl România au oferit un prim răspuns după ce Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a sanționat 265 de magazine Lidl cu amenzi de peste 3,5 milioane de lei, pentru mai multe nereguli. 

Răspunsul oficial Lidl România

„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri. Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi. Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”.

Rugină, mucegai, insecte, descoperite de inspectorii ANPC

Comisarii ANPC au găsit produse alimentare cu data limită de consum depăşită, produse de patiserie care prezentau, pe suprafaţă, insecte, comercializarea unor băuturi alcoolice cu deficienţe de etichetare, comercializarea unor legume şi fructe necurăţate corespunzător, depreciate calitativ, cu mucegai, modificate organoleptic, de calibre diferite şi a unor ouă neigienizate.

- Publicitate -

La randul său, Horia Constantinescu, președintele ANPC si-a manifestat indignarea în urma controalelor ANPC din luna curentă în magazinele Lidl: „Nu știu suficientă germană pentru a traduce ce spuneam și în trecut: NU SUNTEM PELICANII EUROPEI! Consumatorul român, cel care vă asigură veniturile, TREBUIE RESPECTAT! Renovați, curățați, aduceți produse de calitate, nu mai căutați variante să ne determinați să “o luăm mai ușor”!

În total, au fost controlate 265 de magazine Lidl, iar pentru neregulile constatate comisarii ANPC au aplicat următoarele sancțiuni: 347 amenzi contravenționale, în valoare totală de 3,5 milioane de lei; 144 avertismente; oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme, în valore de aproximativ 75.000 lei; oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficiențelor, pentru 24 de unități; închiderea unității pentru o perioadă de până la 6 luni, pentru 4 magazine; închiderea unității pentru o perioadă cuprinsă între 6-12 luni, pentru o unitate.

 

 

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole