Radu Timiş (ARC): Avem o mare problemă de imagine

pozatargagerPreşedintele Asociaţiei Cărnii din România, Radu Timiş, a atenţionat autorităţile că nu se implică în promovarea brandului de ţară al României şi, din acest motiv, producătorilor le este mult mai greu să pătrundă pe alte pieţe, după cum a observat la un eveniment desfăşurat în urmă cu 8 ani:
„Acum 8 ani am fost la Tokyo cu produse de-ale noastre, la un târg. Nimeni nu trecea pe la standul nostruAm întrebat ce şanse avem să intrăm pe piaţa din Japonia. Ni s-a spus că avem o problemă de încredere, fiindcă mulţi ani imaginea noastră a fost stricată. Avem o mare problemă de imagine. Statul nu vrea să se implice în promovarea brandului de ţară, iar noi, producătorii, cu produsele noastre vrem să intrăm pe pieţe.

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole