Prima TV, Cinemaraton și Prima Sport 1 încheie weekendul în top 10 audiențe al televiziunilor din România

Performanță în weekend pentru televiziunile Grupului Clever. Duminică, 28 ianuarie, potrivit datelor Kantar Media, în intervalul 20.00-22.00, Prima TV s-a clasat pe locul V în audiențe, Prima Sport pe locul VII și Cinemaraton pe locul IX, în rândul publicului 18-54 din mediul urban. 

Astfel, pe perioada emisiunii Schimb de mame, Prima TV a înregistrat 1,35 puncte de rating, cu o cotă de piață de 3,65. În minutul de aur, 21.14, peste 70.000 de telespectatori urmăreau aventurile mamelor de schimb.

Prima Sport 1 a fost în TOP 10 audiențe naționale duminică seara, pe perioada difuzării partidei Universitatea Craiova- FCSB. Meciul, încheiat cu victoria categorică a roș albaștrilor, a ținut în fața televizorului publicul din mediul urban, 18-54. În intervalul 20.00- 22.00 Prima Sport a avut 0,94 puncte de rating și o cotă de piață de 2,54%.

Și pe Cinemaraton weekendul special dedicat lui Florin Piersic a avut succes la public. Pe perioada difuzării filmului Săptămâna nebunilor, potrivit datelor Kantar Media, Cinemaraton a avut 0,79 puncte de rating și o cotă de piață de 2,13 %.

Cumulat, în intervalul 20.00-22.00, aproape 400.000 de telespectatori  (18-54, mediul urban ) si 1.8 milioane, all national, urmăreau unul dintre cele 3 canale de televiziune din portofoliul Grupului Clever: Prima TV, Prima Sport 1 sau Cinemaraton. 

Grupul Clever este unul dintre cei mai mari jucători din piața media, un  trust media solid,  cu un  portofoliul complet ce cuprinde 14 canale de televiziune  (PRIMA TV, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K,  PRIMA NEWS, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA COMEDY, PRIMA HISTORY),  8 site-uri (servuscluj.roprimasport.roagro-tv.roprofit.roprimatv.rocinemaraton.roprimanews.romedikatv.ro) și o platformă media de video streaming (primaplay.ro)

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole