Marti, 14 martie, cu incepere de la ora 18:30, la Ramada Bucharest Parc – Terra Grand Ballroom va avea loc conferinta cu tema „Nutriţia – primul demers către sănătatea ta“.
Pronat SRL, importator și distribuitor de produse naturale și BIO, în colaborare cu nutriționist Alina Stoica organizează în București o serie de conferințe în cadrul proiectului „Pas cu pas către sănătatea familiei“. Proiectul își propune să pună bazele educației nutriționale la nivel de familie, deoarece alimentația este componenta de bază a unui stil de viață armonios și elegant.
Suflet, trup si minte… Apropo, tu când te-ai oprit ultima oară să te întrebi ce ar fi bine să faci pentru tine? Pentru sănătatea ta? Pentru organismul tau? Ştim deja răspunsul. Nu avem timp, niciodată, cu adevărat! Răsfoim rapid câteva pagini pe internet, câteva click-uri pe diverse site-uri, sperând să descoperim secrete miraculoase ale tinereţii fără bătrâneţe. Uneori trăim cu iluzia că am reuşit. Ne înfometăm apelând la diverse diete, dar nu ajungem sa decriptăm, cu adevărat, secretele alimentelor din farfurie. Să încercăm, cu fiecare degustare, să ni le facem aliate şi nu rivale. Să transformăm hrana în medicament…
Ce este mit şi ce este realitate în problema nutriţiei, într-o lume sufocată de diete şi cure de slăbire ţinute după ureche? Care sunt alimentele ce ne redau tonusul şi o stare emoţională bună şi care sunt cei mai mari duşmani alimentari ai organismului nostru? Cum tratăm însă nu doar boala, ci şi cauzele ei? Care este alimentaţia ideală pentru copii, dar şi pentru viitoarele mamici? Cum reusim sa gasim echilibrul intre minte, trup si suflet?
„Doar ceea ce este mai bun era suficient de bun ca să devină un produs Pronat!“. Această deviză a domnului Emanuel Popa,fondator și proprietar Pronat, a făcut să apară o poveste frumoasă, iar firma a crescut progresiv, de la an la an, și datorită experienței antreprenoriale acumulate în peste 20 de ani de comerț și producție.
Povestea Pronat nu începe cu a fost odată ca niciodată… S-a născut, cu şapte ani în urmă, din crezul şi din dorinţa de a oferi oamenilor produse naturale şi de a-i învăţa să traiască sănătos. Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie ”fără E-uri” dacă urma să aibă loc în portofoliul Pronat.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 350 de parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. De curând Pronat a ales să îți îndrepte atenția și spre zona HoReCa, propunându-și să impulsioneze consumul de produse bio și pe aceste segmente.