16 mai 2022 - 15:03

Noua caracteristică FieldView: Autozonarea

Anul acesta a debutat cu creșterea prețurilor pentru toate materiile prime, cu impact asupra costurilor de peste tot. Acum este și mai important pentru fermieri să-și optimizeze inputurile și să economisească resurse prețioase care îi vor ajuta mai târziu.

FieldView, una dintre cele mai importante platforme de agricultură digitală, a lansat recent autozonarea. Această nouă caracteristică reprezintă o posibilă soluție pentru optimizarea resurselor – autozonarea îi ajută pe fermieri să realizeze cea mai precisă distribuire a inputurilor în câteva clicuri, pentru a profita la maximum și în mod sustenabil de fiecare hectar. Fermierii pot folosi pur și simplu o singură hartă satelitară de monitorizare a sănătății culturii și apoi pot edita până la 12 zone generate automat, care să se adapteze la nevoile lor operaționale. Fiecare sămânță, fiecare picătură de îngrășământ sau de tratament ajunge exact acolo unde ar trebui să fie.

Autozonarea este ca un asistent personal pentru fermieri și le economisește timp, astfel încât ei să se poată ocupa de alte nevoi ale afacerii lor agricole. După ce, în urmă cu cinci ani, dezvoltatorii FieldView au introdus prescripțiile pentru semănat, ei au aflat că fermierii au nevoie să își simplifice munca de creare a prescripțiilor pentru fermele lor. Poate la început instrumentele de agricultură digitală au fost mai complicate, descurajându-i astfel pe unii fermieri să adopte aceste practici, dar acum ele sunt mult mai ușor de utilizat și mai prietenoase pentru fermieri, agronomi sau orice membru al echipei de management.

FieldView pune la dispoziția clienților fiecare hartă satelitară pe care ei o au din ultimii cinci ani, pentru fiecare dintre terenurile lor. Odată selectată harta, sistemul creează zona și oferă o previzualizare a modului în care aceasta arată pe teren.

Autozonarea face ca imposibilul să devină posibil: se pot genera de la 2 până la 12 zone de câmp, în funcție de capacitățile echipamentelor și preferințele fermierilor. Datele care sunt colectate automat în contul FieldView pot fi, de asemenea, valorificate de fermieri pentru a crea zone și pentru a optimiza în acest fel orice activitate pe care vor să o desfășoare.

Odată ce zona este creată, FieldView permite scenarii de tipul „Ce se întâmplă dacă?”. De exemplu, „Ce se întâmplă dacă plătesc pentru un anumit produs X per litru în loc de Y?” Cifrele din prescriptie pot fi schimbate cu ușurință pentru a vedea rezultatele. „Ce se întâmplă dacă aplic mai mult în zona unu și mai puțin în zona patru?” Variațiile pot fi obținute cu ușurință și comparate imediat, permițându-i fermierului să planifice din timp și cu acuratețe.

Fermierii pot utiliza acum această caracteristică încorporată pentru a obține prescripții de semănat, de tratament ori fertilizare, ușor și cu precizie. Prin automatizarea acestui proces, FieldView le oferă mai mult timp fermierilor să se concentreze pe nevoile unice fermei lor. Cu zone mai precis delimitate, ei pot crea prescripții în mod eficient și cu încredere, pentru a face investiții mai bune în ceea ce privește îngrășămintele și semințele.

Unicitatea pe care FieldView o oferă profesioniștilor din agricultură este aceea de a vedea câmpurile din orice unghi. Folosind opțiunea de vizualizare a hărților în paralel, fermierii pot analiza și compara date complexe din câmp, extrem de importante, inclusiv producția obținută, hărți ale solului, rata de tratament, densitatea plantelor și altele.

Platforma FieldView a fost lansată în SUA în 2015 și le oferă fermierilor o analiză în profunzime a terenurilor agricole, astfel încât aceștia să poată lua decizii operaționale mai informate pentru optimizarea recoltelor, maximizarea eficienței și reducerea riscului. În prezent, mai mult de 24 milioane de hectare sunt monitorizate cu FieldView în America de Nord, America de Sud și Europa. Mai multe informații despre platforma FieldView pot fi accesate pe www.climatefieldview.ro.

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.