New entry pe piața agro din România. Cea mai nouă și inovatoare gamă de bioprotecție, la dispoziția fermierilor români!

bioprotecție

Piața agro din România primește acum un nou jucător puternic. Una dintre cele mai importante companii internaționale din domeniul bioprotecției culturilor și plantelor intră în forță pe piața noastră.

Blexia BioProtection este noua gamă lansată de Ascenza, o companie Rovensa.

Evenimentul de lansare a celei mai recente linii de produse de bioprotceție marca Ascenza a avut loc joi, 31 martie, la Crown Plaza. A fost unul dintre cele mai așteptate momente pentru comunitățile agro din România, atât pentru distribuitori, cât și pentru fermeri.bioprotecție

Blexia BioProtection este o gamă inovatoare și responsabilă de produse de bioprotecție, concepute pentru a oferi răspunsuri viitorului agriculturii.

„Ascenza este implicată în domeniul protecției culturilor de mai bine de 50 de ani, România fiind una dintre cele mai recente piețe”, a declarat presei românești prezentă la evenimentul de lansare Blexia, Joao Martins – COO Ascenza.
„Împreună cu clienții noștri ne angajăm să sprijinim fermierii români, fiind o onoare să merităm âncrederea lor. Abordarea noastră față de piața românească urmează aceleași linii directoare în materie de profesionalism, rigoare și ambiție, care au stat la baza succesului pe care l-am avut în călătoria noastră de până acum”, a adăugat Joao Martins.

Prezența în România a companiei este de dată relativ recentă, însă în domeniul protecției culturilor Ascenza activează încă din anul 1965. Companie independentă, cu rădăcini puternice pe piața europeană, Ascenza are fabricile și centrul oparațional localizate în Satubal-Portugalia. De asemenea este prezentă în peste 10 țări, la nivel mondial, precum Brazilia, Mexic sau Franța.

Blexia BioProtection este răspunsul nostru la nevoile producătorilor, dar și la cerunțele întregului lanț valoric, păstrând calitatea și rentabilitatea produsului final, având grijă în același timp de Plante, Oameni și Planetă”, a transmis Rui Correia – directorul general de marketing , Ascenza.
„Prin urmare semnătura mărcii Ascenza este Îți Creștem Viitorul – Farming Your Future. Asta este ceea ce facem. Pentru că ne pasă!”, a adăugat Rui Correia.

Noua gamă de produse dedicate bioprotecției lansată de Ascenza este aliniată cu cererile consumatorilor și cu inițiativa Farm to Fork. Produsele din gama Blexia oferă soluții echilibrate și sustenabile pentru a putea sprijini un sistem alimentar sănătos.

Confruntați cu reglementările din ce în ce mai stricte impuse la nivelul Uniunii Europene, Ascenza aduce astăzi fermierilor un catalog de produse integrate, care îmbină produsele convenționale pentru protecția plantelor, cele dedicate bioprotecției.

Belxia BioPtocetion de la Ascenza cuprinde în portofoliu patru produse pricipale ale gamei: Equiset, Carpet, Prevatect și Valesco. Aceste produse inovatoare, utilizate ca parte a sistemelor integrate de management al bolilor și dăunătorilor, contribuie în mod esențial la menținerea nivelului cantitativ al producțiilor fermierilor români.

Prtofoliul de produse Ascenza este unic, compus din soluții inovatoare și durabile, atât pe segmente de produse pentru protecția plantelor, cât și pe segmentul de bioprotecție.

„Suntem mândri că putem lansa Belxia în România. Este o mare onoare să vă prezentăm primul catalog cu produse pe care Ascenza îl publică pentru prima dată în România”, a declarat publicului prezent la evenimentul de lansare, Antonio Sousa – country manager, Ascenza.
„fiind una dintre companiile cu cel mai mare portofoliu de ingrediente active din Uniunea Europeană și una dintre companiile care investește cel mai mult în reînnoirea acestora, credem că suntem partenerul potrivit pentru afacerile agricultorilor și distribuitorilor români”, a subliniat Anti=onio Sousa, agăugând în același timp că la Ascenza aceștia vor putea găsi ”un portofoliu unic de produse care sunt concepute pentru a aduce valoare agronomică și ecologică, atunci când sunt comparate cu produsele tradiționale de protecție a culturilor”.

Echipa AgroTV a fost prezentă la evenimentul de lansare a gamei Belxia BioProtection, marca Ascenza în România.bioprotecție

În jurnalele AgroTV veți putea urmări declarații în exclusivitate ale reprezentanților companiei Ascenza și, de asemenea vă vom prezenta în materialele noastre viitoare mai multe detalii despre produsele de bioprotecție a culturilor, puse la dspoziție, începând de astăzi, și fermierilor și distribuitorilor români.

Picture of Florentin Iuga
Florentin Iuga

 NOTĂ  Imaginile folosite au caracter ilustrativ. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 ATENȚIE!  orice comentariu trebuie aprobat de un moderator, de aceea pot apărea întârzieri în publicarea lor. Ne rezervăm dreptul de a respinge sau a șterge parțial acele comentarii care nu respectă o conduită civilizată sau sunt contrare normelor legale de comunicare în spațiul public.

  CELE MAI COMENTATE ARTICOLE  

PUBLICITATE

  • © AGRO TV 2025 | Toate drepturile rezervate | Este interzisă reproducerea integrală sau parțială, ori distribuirea conținutului, fără menționarea sursei.