Miracol pentru sanatate. TOP 7 beneficii ale consumului de Kaki

Kaki sau Persimmoni denumit uneori și fructul Sharon este recunoscut pentru beneficiile sale multiple. Persimmonii sunt bogați în beta-carotene și minerale, cum ar fi sodiu, magneziu, calciu și fier, iar studiile au constatat că aceștia conțin, de asemenea, fibre dietetice de două ori mai mult pe 100g decât merele, plus mai mulți compuși fenolici.

Kaki conține elemente nutritive precum vitamina A, vitamina C și vitamina K, cunoscute pentru proprietățile lor antioxidante. Aceste elemente nutritive sunt esențiale pentru a proteja ochiul de deteriorarea retinei.

1. Persimmonii conțin substanțe nutritive benefice care protejează de radicalii liberi.

Radicalii liberi sunt responsabili de cancer. Antioxidanții și fitonutrienții neutralizează acești radicali liberi și împiedică deteriorarea ADN-ului. Kaki datorită unei compoziții complete antioxidante a vitaminei A, a vitaminei C, a vitaminei K și a luteinei Zeaxanthin protejează de deteriorarea radicalilor liberi. Acestea eliberează radicalii liberi din organism, astfel încât să nu dăuneze celulelor sănătoase.

2. Antioxidanții asigură protecție împotriva îmbătrânirii

Radicalii liberi nu sunt doar responsabili pentru producerea cancerului, ci și pentru o îmbătrânire mai rapidă și mai prematură. Radicalii liberi dăunează celulelor pielii și stimulează îmbătrânirea, mai rapid decât ar fi normal. Antioxidanții și fitonutrienții inversează efectul de îmbătrânire și protejează prin eliminarea radicalilor liberi.

Vitamina C este un antioxidant foarte eficient pentru îngrijirea pielii. Este o vitamină solubilă în apă, deci nu este stocată în organism și trebuie să fie alimentată zilnic. Vitamina A și vitamina K mențin pielea sănătoasă și reduc ridurile care apar odată cu înaintarea în vârstă.

3. Bun pentru diabetici

Fiind bogat în fibre, acest fruct poate fi savurat de diabetici pentru a reduce nivelul de foame. Fructele sunt, de asemenea, cunoscute pentru a regla nivelul de zahăr din sânge.

4. Bun pentru hipertensiune

Sodiul, atunci când este inclus excesiv în dietă, poate declanșa hipertensiune arterială. Este cunoscut faptul că acest fruct are niveluri scăzute de sodiu. Prin urmare, poate fi folosit ca parte a unei diete echilibrate cu conținut scăzut de sodiu, destinat celor care au hipertensiune arterială.

5. Ajută la îmbunătățirea producției de celule roșii din sânge

Cuprul, prezent în acest fruct, ajută la absorbția corectă a fierului. Aceasta, la rândul său, ajută la producerea de globule roșii.

6. Un ajutor natural pentru sughițuri

Fructul este utilizat pe scară largă de practicanții chinezi în tratamentul sughițului.

7. Păstrează ficatul sănătos

Kaki este bogat în antioxidanți și curăță radicalii liberi derivați de oxigen din corpul nostru. De asemenea, reduce efectul materialelor toxice și previne deteriorarea celulelor. Acest lucru are drept rezultat un organism detoxificat și un ficat sănătos

Citește și

Comentariile sunt închise

Utilizăm cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă veți continua să utilizați acest site, trebuie să vă exprimați acordul asupra acestui lucru. Accept Citeste mai mult