Grupul Clever lansează un nou post de televiziune – PRIMA WORLD

Porneste într-o călătorie fascinantă în locuri pe care nu le poți uita!

Grupul Clever anunță lansarea unui nou canal de televiziune,  un post TV care îi  invită pe telespectatorii să  facă ocolul Pământului în fiecare zi. Pentru cei din fața micului ecran, oferta noii televiziuni este aceea de a descoperi tot ceea ce are mapamondul de oferit mai frumos și mai interesant. Din grila de programe Prima World nu vor lipsi reportaje și emisiuni care vor prezenta destinații turistice cunoscute și explorate de turiști, dar și locuri ce pot fi considerate comori ascunse. Povestea fiecărei producții TV este spusă de locanici – oameni care aduc în fața camerei istorii fascinante, neștiute până acum.   Pentru pasionații de călătorii și nu numai, pentru toți cei care vor să fie inspirați în viață, pentru telespectatorii care caută idei pentru viitoarele aventuri de vacanță, acum exista Prima World. “Suntem gata să le oferim telespectatorilor o experiență unică, bazată pe calitate, diversitate și profesionalism. Prima World va fi locul în care informația întâlnește divertismentul, unde tradiția se îmbină cu inovația și unde fiecare membru al familiei găsește ceva pe placul său,” a declarant Adrian Bucă, manager Prima World.

Prima World aduce nou în peisajul media o ofertă diversificată de conținut, care include documentare captivante ce explorează teme variate, de la istorie și cultură până la știință și tehnologie. Prima World își propune să fie o sursă de informare și divertisment pentru întreaga familie.  Postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever va difuza,  24 de ore din 24, programe atractive precum seria 7 zile, un serial care îmbie la descoperirea frumuseților lumii antice și contemporane. Telespectatorii vor străbate trasee turistice mai puțin umblate și vor poposi,  timp de 7 zile, în diverse țări și regiuni, în sate, orașe sau metropole. Seria Planet Terra, difuzată pe Prima World, este un răsfăț al simțurilor,  un documentar alcătuit exclusiv din imagine și muzică și conceput cu intenția de a capta imaginația și dorința telespectatorilor de a călători pe meleaguri noi.

Seria „On Tour” îi va purta pe cei aflați în fața micului ecran  în locuri îndepărtate și exotice de pe mapamond cu un singur scop final: cel de a explora extraordinarul. De la vechile rute ale strămoșilor noștri și până la cele create în epoca modernă, acest serial surprinde o parte dintre cele mai interesante atracții, care devin astfel un magnet pentru cei mai cutezători turiști. Nu vor lipsi nici Tururile de orașe situate în toate colțurile lumii, totul pentru a descoperi comori ascunse și locuri surprinzătoare.

La Prima World, zi de zi, trăiești, simți, te distrezi, înveți, privești și călătorești! Pentru că numai la Prima Word toată lumea este a ta ! 

Pentru mai multe informații, vizitați site-ul nostru oficial www.primaworld.ro 

- Publicitate -

 

Despre Grupul Clever

Grupul Clever este unul dintre cei mai importanți jucători din piața media românească, care a reușit să se impună pe piața media din România, dezvoltând o serie de proiecte curajoase în piața locală de televiziune, dar și în mediul online.
Grupul Clever țintește să ocupe o poziție unică într-un climat extrem de competitiv, iar strategiile de dezvoltare ale produselor media pe care le deține urmăresc o procedură integrată și simplificată cu scopul asumat de a livra o soluție ”state of the art” în ceea ce privește conținutul video oferit, calitatea programelor și diversitatea acestora. Portofoliul complet al grupului Clever conține
16 canale TV: PRIMA TV, PRIMA NEWS, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA HISTORY, PRIMA COMEDY, PRIMA WORLD, NOSTALGIA TV si 9 website-uri (primanews.roprimasport.romedikatv.roagro-tv.roprofit.rocinemaraton.roprimatv.roservuscluj.roprimaplay.ro), împreună cu un complex de platforme social media interconectate, având comunități puternice, diverse și cu afinitate atât pentru conținutul online, cât și față de brandurile care le-au generat.

 

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole