Agro Tv anunță lansarea grilei de toamnă, aducând în casele românilor emisiuni noi informativ-educative din domeniul agriculturii, prezentând subiecte actuale pentru telespectatori.
Dintre emisiunile difuzate în premieră menționăm: ABC-ul consumatorului, o emisiune realizată în colaborare cu A.N.P.C. despre educarea și informarea consumatorilor cu privire la calitatea produselor alimentare expuse la vânzare în piețele si supermarket urile din România; Casă curte și grădină, un ghid al amenajărilor interioare și exterioare; Realități rurale, o radiografie detaliată a preocupărilor și problemelor românilor din zonele rurale; Sinteza agro-strategică care va prezenta o serie de dezbateri pe tema necesității implementării unor analize și strategii structurale de securitate alimentară; Cum se fabrică?, dezvăluie procesele întregului flux de producție utilizate de companiile producătoare de bunuri, oferind informații despre calitățile materiilor prime utilizate precum și a securității alimentare; Agenda cu evenimente, prezintă telespectatorilor principalele evenimente din viața comunităților locale. regionale și naționale, Portret de fermier, emisiunea unde vor fi prezentați și analizați cei mai importanți fermieri din România care au reușit să dezvolte o afacere de succes în Agricultură. România frumoasă, invită telespectatorii la o călătorie fascinantă alături de Mihai Andrei Cațan și prietenii lui, pentru a descoperi unele dintre cele mai frumoase locuri din România.
Ca un element de noutate, emisiunea în direct Agricultura, la raport! va beneficia de un timp de emisie de 2 ore și va fi difuzată de luni până joi, începând cu ora 20:00.
Odată cu lansarea noii grile, Agro Tv va prezenta un pachet grafic nou care va pune în valoare diversitatea producțiilor tv.
Agro TV este singura televiziune națională din România care se adresează agricultorilor din zonele rurale și telespectatorilor din zonele urbane interesați de domeniul agricol.
Distribuția AGROTV se realizează prin operatorii RCS-RDS, DIGI, UPC, Telekom, Focus Sat, Dolce, precum și prin operatori locali și regionali și pe platforma www.agro-tv.ro. Gradul de acoperire națională este de peste 90%, prin rețelele de distribuție prin cablu și prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui număr de 5.5 milioane abonați/locuințe, aproximativ 15 milioane de persoane.
Emisiuni în premieră și un nou pachet grafic, din octombrie, la Agro TV
Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.