Decizie recenta LAPAR: anularea descarcarii de gestiune si reevaluarea urgenta a bilantului contabil pe 2018

Intr-un comunicat de presa remis redactiei AgroTV, LAPAR informeaza  ca  in  data  de  17.07  a.c.  a  avut  loc  Adunarea Generala a Membrilor LAPAR, in urma Convocatorului nr 56/04.07.2019, la care au fost supuse discutiilor si supuse aprobarii urmatoarele:

  • -stabilirea valorii cotizatiei pentru anul 2019;
  • -modificarea statutului privind modificarea Art. 23 alin (4), cu privire la prelungirea perioadei de interimat pentru functia de presedinte LAPAR;
  • -alegerea unui nou cenzor, in persoana lui David Dorin;
  • -Situatia contabila a organizatiei . In urma alegerii unui nou cenzor, Adunarea Generala a decis anularea hotararii din 19 Februarie 2019, in care s-a aprobat descarcarea de gestiune, urmand ca in cel mai scurt timp sa se reevalueze bilantul contabil, cu documentele aferente anului 2018, pentru depunerea acestuia intr-o forma corecta;
  • -Primirea de noi membri – Adunarea Generala anunta ca Asociatia Producatorilor Agricoli  Mehedinti  este  membra  LAPAR,  in  urma  exprimarii  votului  pozitiv  al acesteia, pentru aderare;

   In urma Adunarii Generale s-a stabilit si aprobat un buget de cheltuieli si venituri de 500.000 lei, suma care provine din cotizatiile membrilor LAPAR, care se compune dintr- o taxa fixa precum   si  dintr-o taxa proportionala cu suprafata  agricola a membrilor asociatiei respective.

   De asemenea, s-a hotarat modificarea Actului Constitutiv si a Statutului LAPAR, prin care  se  modifica  Art 23 alin (4 ) , cu privire la perioada de interimat de la 90 zile pana la organizarea de noi alegeri .

Adunarea Generala a hotarat completarea Consiliul Director pe locurile ramase vacante conform tabelului anexat:

Adunarea Generala a hotarat ca membrii LAPAR care doresc sa cadideze pentru o functie de conducere  in  Liga  sa  depuna  dosarele  de  inscriere,  iar  candidatii  trebuie  sa  indeplineasca conditiile ,,Art. 35. Poate sa candideze la presedentia federatiei, orice persoana, care este desemnata si sustinuta de o organizatie afiliata federatiei si care respecta urmatoarele criterii:

  • este agricultor si are o vechime, in activitatea federatiei de minimum 3 ani;
  • nu face parte din nici o structura politica, la nivel judetean si central;
  • nu face parte din structuri administrative din domeniul agriculturii;
  • isi exprima angajamentul, in fata Adunarii Generale, de a activa neconditionat, pentru indeplinirea obligatiilor statutare;
  • – propune un program coerent de activitate, pentru toata perioada mandatului, care va fi difuzat tuturor membrilor, cu cel putin zece zile inaintea datei de desfasurare a Adunarii Generale.

Adunarea generala a hotarat angajarea unui Director Executiv care sa aiba studii de specialitate in agricultura sau juridice.

Citește și

Comentariile sunt închise