Cum a reuşit o cooperativă agricolă să-şi lanseze afacerea prin intermediul Facebook-ului

magazin_albaCu 30 000 de lei o cooperativă din România, formată din 44 de producători locali, şi-a deschis un magazin local si vrea să intre şi în comertul online. Cooperativa Agricola Horticola Alba (CAHA) si-a promovat intiativa pe Facebook si acum are o afacere locala cu produse traditionale romanesti.

„Bunătăţuri româneşti” este primul magazin de desfacere a produselor atestate traditional, certificate ecologic si patronat de o cooperativa agricola. Magazinul comercializeaza produse de carmangerie de casa, branzeturi, oua, dulceturi, siropuri, sucuri naturale, zacusca si alte conserve din legume, muraturi, uleiuri de casa presate la rece, paine traditionala, vin, palinca de casa, bere de casa nefiltrata, pastrav viu, legume si fructe, etc.
Produsele apartin membrilor cooperatiei dar pot vinde si colaboratori mici producatori si procesatori din Ardeal, Maramures si Banat. Cooperativa agricola a fost infiintata in 2011 de Tudor Man, un producator de legume din Alba si a reusit sa supravietuiasca pana in prezent, intermediind pentru micii producatori vanzarea produselor in magazine locale.
CAHA este formata din 44  de producatori locali din judetul Alba, Cluj, Mures, Sibiu si Hunedoara, legumicultori si horticultori care impreuna administreaza peste 500 hectare de teren. (Integral pe startupcafe.ro)

Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole