20 aprilie 2021 - 15:04

Ce face APIA pentru crescătorii de animale. Așteptați instrucțiunile online!

Platforma online prin care Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) primește adeverințe aferente sectorului zootehnic este disponibilă de luni, 5 aprilie 2021.

Prin intermediul resursei informatice citate, cei interesați pot transmite către Centrele județene/locale ale Agenției adeverințele eliberate, la solicitarea fermierului, de către Agenția Națională de Zootehnie (ANZ) și/sau asociațiile acreditate pentru înfiinţarea şi menţinerea registrului genealogic al rasei, necesare accesării schemelor de sprijin cuplat în sector zootehnic și Măsurii 10 – Pachet 8 (animale în pericol de abandon) aferente Cererii unice de plată în anul 2021.

„Platforma poate fi utilizată atât de către asociațiile acrediatate, cât și de către ANZ, procedura privind accesul la platforma fiind similară”, se menționează într-o informare remisă la redacție.

Conform precizărilor APIA, fiecare asociație acredită pentru înființarea și menținerea registrului genealogic al rasei va solicita accesul la platforma on-line printr-o adresă scrisă, însușită sub semnătura președintelui asociației, în vederea alocării de user și parolă.

„Adresa va cuprinde datele de identificare ale asociației, persoana de contact, precum și specia pentru care aceasta eliberează adeverințe”, explică vocile oficiale ale APIA. „Solicitările vor fi transmise pe adresa de e-mail: relatii.cu.publicul@apia.org.ro.”

APIA va informa astăzi, atât Agenția Națională de Zootehnie, cât și asociațiile acreditate, cu privire la instrucțiunile de utilizare ale platformei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.