De această dată, Casa de Comerț Unirea vrea să demonstreze că este un partener serios pentru producătorii români.
Revitalizată la aproape trei ani după ce a eșuat în încercarea de a deveni o rețea națională de magazine de tip aprozar, Casa de Comerț Unirea și-a schimbat strategia, îndreptând produsele contractate de la producătorii autohtoni către marii retaileri.
Astfel, la doar două săptămâni de la prima livrare către un mare jucător de pe piața de retail (Carrefour), vineri, 28 octombrie 2022, Casa de Comerț Unirea a realizat o altă livrare de legume de la legumicultorii români către magazinele METRO Cash & Carry.
Potrivit unui comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale remis duminică redacției AgroTV, este vorba despre 13 tone de varză albă și roșie preluate de la producătorii autohtoni, care au fost livrate direct în depozitul retailerului menționat pentru a fi introduse în circuitul comercial.
„În vederea creării unui mecanism comercial funcțional, reprezentanții Casei de Comerț Agroalimentar Unirea continuă negocierile și cu alte lanțuri de magazine din România pentru a încheia contracte de colaborare, în beneficiul tuturor părților implicate”, se arată în comunicatul MADR.