Guvernantii si-au dat seama de valoarea satului romanesc si incearca sa promoveze mediul rural mai mult ca niciodata.
La sfârșitul lunii viitoare, Agenția Națională de Turism va lansa strategia de marketing a turismului românesc. Alături de turismul de aventură și cel de sănătate și wellness, turismul rural va reprezenta o formă cheie prin care țara noastră va căuta să aducă străini în unitățile de cazare din România.
„Strategia incearcă să maximizeze aplicarea strategiilor anterioare, să definească noi direcții și, mai ales, să inlocuiască mentalităti și instrumente de lucru, astăzi nefuncționale, cu un suflu nou, inovativ, adaptat erei competitive și dinamice în care se află turismul mondial în prezent. Strategia se dorește a fi punctul de plecare pentru repoziționarea României pe piețele internaționale, prin promovarea intensivă a atuu-urilor naționale, în termeni de diversitate culturală, patrimoniu natural, farmec rural, locuri de legendă, reconceptualizand formele de turism cheie (vorbim aici despre turismul rural, turismul în natură și de aventură, turismul de sănătate și de wellness, turismul cultural, city break și new-entry-urile, turismul de afaceri și turismul pe litoral), mizând pe experiențele autentice, care definesc România că pe o destinație pe care nu trebuie să o ratezi”, a spus Anca Pavel-Nedea, președintele ANT.
„E timpul să transformăm diversitatea și valorile autentice în avantaje competitive, prin promovarea experiențelor turistice, care ‘invăluie’ turistul și îl poartă pe un traseu cât mai divers, într-o manieră orchestrată, transformând fiecare călătorie în România într-o experientă unică, irepetabilă și personală”, a mai spus Anca Pavel-Nedea.
Turismul rural devine prioritate pentru ANT
Imaginile folosite sunt pur ilustrative. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.