Peste 20 de tone de carne de porc vândută pe internet!

carne de porc

Românii au renunțat să mai meargă în piață după carne de porc și au decis să o cumpere de pe internet. În goana după reduceri, au fost vândute peste 20 de carne într-o zi printr-o aplicație – gigant. 

În dimineața de vineri s-au vândut peste 25 de tone de tone de porc pe eMAG. În oferta eMAG se regăsesc 126 de autoturisme, dintre care zece au fost deja cumpărate. În 2024, numărul mașinilor achiziționate a fost de 17. Aurul rămâne și el în topul preferințelor românilor, cu aproape trei kilograme vândute până acum, comparativ cu 6,1 kilograme anul trecut. Printre produsele și serviciile populare se numără și biletele la festivaluri – peste 5.000 de comenzi, nopțile de cazare – aproape 700 deja vândute.

De exemplu, pentru 5 bucăți de ciolan de porc de 600 grame românii au scos din buzunar aproximativ 162 de lei, iar într-o carmangerie 1kg de ciolan costă 20 de lei. 

Conform datelor eMAG, județul Dolj conduce clasamentul privind suma medie cheltuită de un client, cu 1.485 de lei, urmat de Ilfov (1.464 lei/client), Giurgiu (1.430 lei/client), Timiș (1.408 lei/client) și Constanța (1.405 lei/client). Surprinzător, Bucureștiul nu se regăsește în primele zece poziții ale acestui top.

Picture of Liliana Postica
Liliana Postica

 NOTĂ  Imaginile folosite au caracter ilustrativ. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 ATENȚIE!   Orice comentariu trebuie aprobat de un moderator, de aceea pot apărea întârzieri în publicarea lor. Ne rezervăm dreptul de a respinge sau a șterge parțial acele comentarii care nu respectă o conduită civilizată sau sunt contrare normelor legale de comunicare în spațiul public.

Cele mai citite în ultimele zile

PUBLICITATE

Banner KWS

© AGRO TV 2025 | Toate drepturile rezervate | Este interzisă reproducerea integrală sau parțială, ori distribuirea conținutului, fără menționarea sursei.