O AFACERE CU RETETE DE SUCCES – 10.000 DE BORCANE CU BUNATATI, NU AU FOST SUFICIENTE

Piata preparatelor conservate este inundata de produse de toate felurile, preparate dupa diverse retete. Unele mai bune, altele… cel putin dezamagitoare. Sa intri cu o productie mai mare decat a micilor gospodarii traditionale pe aceasta piata, pare deja o aventura financiara. Si totusi, din cand in cand apare cate un brand care aduce ceva nou, sau mai binezis reinvie ceva vechi, si reuseste sa castige inima clientilor.

O AFACERE CU RETETE DE SUCCES - 10.000 DE BORCANE CU BUNATATI, NU AU FOST SUFICIENTE AfaceriAcesta este si cazul doamnei Gica Neamtu din Iasi, care a reusit sa puna in borcane, nu numai legume sau fructe, ci si mult suflet, reeditand ceea ce numim „gustul de acasa”. Iar ce care au indraznit sa cumpere cate un borcan de la un producator despre care nu stiau nimic, au avut revelatia descoperirii gusturilor autentice, de demult. Atat de mare a fost succesul, incat ieseanca marturiseste ca in acest moment, daca vrea sa guste ceva din propria productie a anului trecut, abia mai gaseste prin magazine cate un borcan.

Cum  si-a gandit afacerea si ce are de gand sa faca in viitor, va lasam sa descoperiti in reportajul video alaturat, trimis de corespondenta noastra Raluca Daria Diaconiuc.

Picture of Florentin Iuga
Florentin Iuga

 NOTĂ  Imaginile folosite au caracter ilustrativ. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 ATENȚIE!  orice comentariu trebuie aprobat de un moderator, de aceea pot apărea întârzieri în publicarea lor. Ne rezervăm dreptul de a respinge sau a șterge parțial acele comentarii care nu respectă o conduită civilizată sau sunt contrare normelor legale de comunicare în spațiul public.

  CELE MAI COMENTATE ARTICOLE  

PUBLICITATE

  • Banner KWS

  • © AGRO TV 2025 | Toate drepturile rezervate | Este interzisă reproducerea integrală sau parțială, ori distribuirea conținutului, fără menționarea sursei.