
Lactate Bradet- evolutie atipica in categoria de pagini de Facebook din industria de lactate la nivel de engagement
Administratorii Facebrands au făcut o analiză a evoluției interesului pentru pagina de Facebook a companiei Lactate Brădet.
Aceasta arată că:
La inceputul lunii martie, pagina de facebook Lactate Bradet(facebook | facebrands.ro) avea doar 2984 de fani. In urmatoarele zile, a avut peste 20.000, depasind in nr de fani pagina Albalact (10.125 fani), dar ramanand la distanta de Iaurtul Danone (43.700 fani) si mai ales de Zuzu (174.628 fani) si Napolact (248.718 fani).
- a strans 64.816 interactiuni – 4103 comentarii, 41299 like-uri si 19414 share-uri; spre comparatie, urmatoarea pagina din aceasta lista in fct de nr de interactiuni e Napolact, care a avut doar 3.841 interactiuniin aceasta saptamana, de 17 ori mai putine. Mai e interesant de observat ca proportia interactiunilor heavy (comentarii si share-uri) este pe pagina Lactate Bradet de 57% in timp ce pe pagina Napolact de 2,6% (majoritatea celor 3.841 interactiuni sunt like-uri, mai exact 3742, adica 97,4%.
- a crescut de la 2984 fani la 21.159 si inca mai creste. Insa a avut si o rata de engagement de aproape dublul fanilor: 178,24% – cu 78% mai multi oameni au interactionat cu continutul paginii decat cei 21.159 i-au dat like paginii.
- a atras un numar de 37.325 engaged users unici in aceasta ultima saptamana, reprezentand un share of engagement de 91,83% fata de categoria cuprinzand paginile Napolact, Zuzu, Iaurtul Danone si Albalact. Napolact a avut in aceasta perioada, 29 feb – 7 martie 3.025 engaged users – 7,44% share of engagement pe aceasta lista/categorie. Altfel spus, Lactate Bradet a obtinut intr-o saptamana de 2 ori engagementul celui mai activ concurent din luna anterioara si de 12 ori engagementul acestuia in saptamana 29 feb-7 martie 2016, potrivit analizei facebrands.


Cmentariile sunt închise