Casa de Comerț Unirea – târguri și piețe volante în parcările hypermarketurilor

volante, Casa de Comerț Unirea

Casa de Comerț Unirea aduce producătorii români mai aproape de consumatori.

După prima lună de când a repornit activitatea, Casa de Comerț Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative și producători agricoli, fiind deja contractate pentru livrare peste 140 de tone de produse agroalimentare obținute de producătorii români, se arată într-un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) remis, duminică, redacției AgroTV.

Astfel, până în prezent, Casa de Comerț Unirea a facilitat livrarea către rețeaua de retail de legume-fructe, precum cartofi albi și roșii, dovleac plăcintar, varza albă și roșie, morcovi, ridichi negre, sfeclă roșie ori prune uscate, dar și de produse de băcănie, cum ar fi dulceață de dovleac sau de gutui, pastă de măceșe, fasole boabe în saramură. 

Potrivit reprezentanților MADR, Casa de Comerț Unirea a încheiat până la această dată parteneriate cu Carrefour, Metro și Penny, iar de săptămâna viitoare, se vor alătura demersului lanțurile comerciale Kaufland și Profi.

Casa de Comerț Unirea primește zilnic pe adresa oficială de email oferte de la producătorii români interesați de inițiativa Ministerului Agriculturii de promovare a produselor românești și de creștere a consumului produselor agroalimentare obținute pe plan local.

„Livrările de produse agroalimentare către marile lanțuri de magazine din România vor continua în perioada următoare, reprezentanții Casei de Comerț Agroalimentar Unirea prezentând periodic oferta de produse obținute de fermierii și producătorii români, în beneficiul tuturor actorilor implicați”, se arată în comunicatul MADR.

În vederea valorificării produselor locale pe lanțul scurt de aprovizionare, conducerea Casei a demarat, de asemenea, o serie de discuții cu reprezentanții rețelelor de magazine locale. Un prim astfel de proiect va fi demarat în județul Cluj, urmând ca parteneriate de acest fel să fie încheiate, treptat, la nivelul întregii țări.

Pe lângă accesul produselor românești în hypermarketuri și în rețelele locale de magazine, conducerea Casei Unirea negociază cu reprezentanții retailerilor pentru a le pune la dispoziție producătorilor spații din parcările hypermarketurilor pentru organizarea de Târguri și piețe volante la sfârșitul săptămânii, astfel încât consumatorii să aibă posibilitatea să achiziționeze produsele românești direct de la producători.

Picture of Ciprian Voinea
Ciprian Voinea

 NOTĂ  Imaginile folosite au caracter ilustrativ. Unele sunt preluate de pe internet si pot sa nu se identifice cu momentul sau subiectul ori sa nu reflecte exact realitatea articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 ATENȚIE!   Orice comentariu trebuie aprobat de un moderator, de aceea pot apărea întârzieri în publicarea lor. Ne rezervăm dreptul de a respinge sau a șterge parțial acele comentarii care nu respectă o conduită civilizată sau sunt contrare normelor legale de comunicare în spațiul public.

Cele mai citite în ultimele zile

PUBLICITATE

  • Banner KWS

  • © AGRO TV 2025 | Toate drepturile rezervate | Este interzisă reproducerea integrală sau parțială, ori distribuirea conținutului, fără menționarea sursei.