ALIMENTELE SĂNĂTOASE CARE NE AJUTĂ  CREIERUL SA FUNCTIONEZE MAI BINE

42

Alimentația sănătoasă ne ajută să ne vindecăm de diferite afecțiuni de care suferim iar doctorii nu au nicio explicație pentru efectele remediilor. Există anumite alimente pe care cu toții le avem fie în frigider, fie în grădină și nu sunt toate foarte costisitoare.

Bineînțeles că pentru rezultate optime este necesară să avem o continuitate în regimul alimentar. Sunt gustoase și nu necesită un efort financiar prea mare. Iată o listă cu alimenentele care ne vindecă organizmul:

Rozmarinul.  S-a dovedit științific că toți compușii din rozmarin ajută la îmbunătățirea performanței creierului. Acesta ne accelerează memoria, ne îmbunătățește puterea de concentrare,  iar mirosul său este unic și ușor de recunoscut. Puteți crește planta în ghiveci sau să apelați la uleiurile esențiale de rozmarin.

Sfecla roșie. Ajută la îmbunătățirea fluxului sangvin în organism și în creier.

Ouăle integrale.  La fel ca și rozmarinul, ouăle conțin ingrediente benefice creierului și ajută la “ascuțirea” memoriei.

Peștele. Este recunoscut faptul că peștele conține acizi Omega3, esențiali pentru sănătatea noastră cerebrală.

Merișoare. Aceste fructe micuțe ne abundă în antioxidanți care nu permit degradarea creierului.

Ceapa.  Poate că nu știați dar atunci când ceapa se consumă crudă, este foarte bună pentru memorie.

Cereale integrale. Extrem de benefici sănătății creierului, conțin Omega3, fibre și carbohidrați.

Roșiile. Ele conțin licopen, un carotenoid ce se găseşte în stare naturală în multe fructe şi legume și puternic antioxidant. Licopenul protejează celulele creierului de daunele cauzate de radicalii liberi.

Ceaiul verde. Îmbunătățește memoria și crește capacitatea creierului. Se beau 2 cești pe zi. De asemenea, veți avea o putere mai mare de concentrare.

Ciocolata neagră. Aliment bogat în antioxidanți, ajută la o mai bună concentrare.

Dovleacul. Un excelent aliat al memoriei, foarte bogat în vitamina B12 și acid folic.

Nucile. Întăresc vasele de sânge ale creierului. Sunt o sursă excelentă de Omega3.

Turmericul. Conține curcumina, care este puternic antiinflamatoare și ajută memoria.

Citește și

Cmentariile sunt închise